czwartek, 25 kwietnia 2013

[UŻYJ TO!] Wakacyjne wspomnienia

Czasami bywa tak, że niektóre wspomnienia są tak mocne, że po prostu domagają się poświęcenia im chwili czasu i uwiecznienia na scrapie czy w albumie. Tak było w przypadku moich wakacji z 2011 roku na Fuerteventurze, które od dwóch lat chodziły mi po głowie. Chciałam koniecznie zrobić album, ale brakowało mi czasu. W końcu po prawie dwóch latach te piękne wspomnienia doczekały się albumu!

Tydzień inspiracyjny z użyciem map w końcu dał mi kopa i zainspirował do stworzenia tego mini albumu na bazie kopert. Dodatków jest naprawdę niewiele. Wykorzystałam mapę do stworzenia okładki oraz fragmentów mapy do uzupełnienia środka. Trochę papieru pakowego, farby w sprayu, stemplowania, żelopisu i jest! Bardzo prosty, z tego, co było pod ręką, a jednak bardzo go lubię!






Przypominamy o konkursie sponsorowanym przez SODAlicious. Do wygrania wspaniały zestaw materiałów! Więcej informacji w poniedziałkowym poście.




div>

2 komentarze: