wtorek, 14 maja 2013

[UŻYJ TO!] Papilotki do muffinów

Witajcie! Dziś chciałam pokazać, w jaki sposób mnie zainspirowały kuchenne akcesoria i czego użyłam do stworzenia scrapa. Pomysł zrodził się błyskawicznie. W mojej pracy chciałam zamieścić  wybrane wcześniej zdjęcie i pozytywne przesłanie, którym kieruję się na co dzień. Sięgnęłam więc do kuchennych szafek w poszukiwaniu inspirujących gadżetów i, gdy tylko zobaczyłam piękne kolorowe papilotki na muffinki, wiedziałam, że powędrują do mojej pracy!


W taki sposób powstał kolorowy i pełen pozytywnej energii scrap!


Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do przeszukania kuchennych szafek w poszukiwaniu skarbów, które z powodzeniem można wykorzystać w scrapowych pracach.

Zachęcamy do brania udziału w tygodniu kuchennym, bo oczywiście czeka nagroda. W tym miesiącu jest to udział w warsztatach Przyklej to! podczas zlotu w Warszawie. Więcej informacji znajdziecie w poniedziałkowym poście.



5 komentarzy:

  1. Szkoda psuć takie ładne papilotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. :D:D jakby były brzydkie, nie wykorzystałabym ich w pracy :P za te piękne papilotki zapłacisz zawrotną cenę 9,90 zł za bodajże 100 sz.! przydasie w sklepach specjalistycznych kosztują o wiele więcej ;)
      PS: powyżej zalogowałam się z innego konta.

      Usuń