środa, 5 czerwca 2013

[złap to!] przecudnej urody tektura

Witajcie maniaczki recyklingu:)
Jakiś czas temu wędrowałam sobie przez Leroy Merlin w poszukiwaniu jakiś ciekawych przydasi... Jakoś nic nowego, jeszcze nie odkrytego mi w oko nie wpadło..szłam sobie taka zamyślona i prawie zostałam rozjechana przez Pana z załadowanym wózkiem... Jakoś uskoczyłam mu z drogi ale jak mnie mijał to moją uwagę przykuło coś dużego na jego wózku... rolka najpiękniejszej tektury ever!!! Rolka to mało powiedziane, raczej ROLA! Zaczepiłam Pana z pytaniem gdzie to cudo znalazł, wskazał mi miejsce więc popędziłam... i stały sobie tam takie rolki, śliczne, a zaraz obok rolki tektury falistej i bąbelkowej, no same cuda scrapowe;))


Cena mnie powaliła! Ogromna rolka za 33,90zł-  toż mi tego na całe życie starczy!
Tektura jest piękna, ma bogatą fakturę, gdzieniegdzie jakieś paproszki i nawet niteczki są w nią wprasowane-no cud miód! Jest gruba, idealna jako baza albumów czy kartek:) Mi posłużyła właśnie jako baza pod album:)







A w pozostałych rolach wystąpiły: folia OWV, biały cienkopis, czarny spray, biała i turkusowa farba akrylowa, kartki wyrwane z książeczki która przywędrowała do mnie razem z aparatem Fisheye oraz kilka gadżetów w postaci taśmy washi, wycinanek i skrawków papierów. Do zrobienia turkusowych kółek posłużył mi szablon po danonkach:)

Życzymy miłego dnia:))

12 komentarzy:

  1. Dzięki jesteś super. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać zawsze jest coś niezwykłego. Lecę kupić ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Uwielbiam takie właśnie. Ostatnio wyszarpałam u znajomego odpadki tekturowe z fabryki w której pracuje (ścinki bagatela 150x20 cm) - prześlicznej urody falista i lita szarutka. Był bardzo zdziwiony i ciekawy po co mi to. Jak widać, to nie tylko ja tak mam. I dobrze, bo już myślałam, że to tylko ze mną coś nie tak...

    OdpowiedzUsuń
  3. haha oj ja też widziałam te tektury :) ze względu na brak miejsca nie kupiłam takiego zapasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudnej urody Twój albumik! ;) A tak się składa, że pół rolki takiej tektury zostało u mnie w domu po jakimś remoncie i leży na strychu. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja się zastanawiałam co zrobię z tekturą, która zostanie po remoncie :D album super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapas rzeczywiście na całe życie :) Uwielbiam surowość takiej tektury, album wyszedł świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. aj, jaka fajna tektura! LO'sy też by świetnie się prezentowały na takim tle!

    OdpowiedzUsuń
  8. też chcęęęę. tylko gdzie to trzymać cholerstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta tektura :D A albumik genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwa scraperka niczemu nie przepuści:) świetny album:)

    OdpowiedzUsuń
  11. W Obi tańsza ;p 24 zika za rolkę.

    OdpowiedzUsuń