wtorek, 18 czerwca 2013

[ZŁAP TO!] Tydzień kosmetyczny

Witajcie! Dzisiaj w ramach tygodnia kosmetycznego przygotowałam scrap z wykorzystaniem buteleczki z atomizerem po odżywce do włosów oraz flakonika po perfumach.


Flakonik po perfumach ma fajnie wyprofilowane dno, którego używam do odbijania kołek oraz robienia efektu odbicia kubka z kawą, wygląda świetnie! Używam go od dobrych paru lat.


Do buteleczki z atomizerem wlałam płynne akwarele nieco je rozcieńczając, by uzyskać pożądany kolor. Następnie użyłam całości jako sprayu. Po odbiciu maski (moją maskę ze sklepu specjalistycznego z powodzeniem można zastąpić tą maską ze śledzia) wyciągnęłam środkową część, która idealnie nadaje się do chlapania, wystarczy zamoczyć końcówkę w płynnej farbie.


To już wszystkie "triki", jakich użyłam w mojej pracy ;) Całość prezentuje się następująco:


Zapraszamy Was gorąco do udziału w naszym tygodniu kosmetycznym. Wszystkie szczegóły znajdziecie w poniedziałkowym poście --->klik.



Już jutro kolejna dawka kosmetycznych inspiracji :).

1 komentarz: