poniedziałek, 18 marca 2013

[Złap to!] Tydzień inspiracji z poczty.

Dziś na naszym blogu startuje kolejny tydzień inspiracji, w którym czeka na Was niespodzianka! Ale zacznijmy od początku. W tym miesiącu na poszukiwanie scrapowych inspiracji wybrałyśmy się na pocztę. Ludzie listy piszą, a w związku z tym, że poczta nie ma skomputeryzowanej obsługi klienta, scraperki mogą zaszaleć! Na poczcie czeka na nas dużo ciekawych papierowych dodatków, wystarczy się trochę rozejrzeć.


W moje ręce wpadły potwierdzenia nadania listu poleconego oraz naklejki "priorytet". Nie musiałam długo kombinować, temat scrapa miałam w głowie już od jakiegoś czasu. Znalezione na poczcie dodatki super uzupełniły ten pomysł.




A teraz czas na ujawnienie niespodzianki!


Tym razem w naszym Tygodniu Inspiracyjnym oprócz nagrody w postaci gościowania na naszym blogu, mamy dla Was zestaw scrapowch skarbów. Wykorzystajcie materiały pocztowe w swoich pracach, a będziecie miały szansę na wygranie nowych, pachnących i szalenie atrakcyjnych materiałów marki Studio Calico, które sprezentował nam sklep scrapki.pl.





Wartość tego wspaniałego zestawu przekracza 60 zł!
Co zrobić, żeby wygrać? Wykonajcie dowolną NOWĄ pracę, w której wykorzystacie materiały związane z pocztą. Link do niej umieśćcie w inlinkzie, który znajdzie się pod każdym naszym postem. Prosimy też o zamieszczenie konkursowego bannerka z odnośnikiem do naszego Tygodnia Inspiracyjnego w poście z pracą albo na pasku bocznym bloga.
Nasze skromne DT w komitywie ze sklepem scrapki.pl wybierze autorkę najbardziej kreatywnej pracy z pocztowymi elementami.
Czas na zgłoszenia macie do końca marca. Powodzenia!
A już jutro kolejne inspiracje prosto z poczty.

20 komentarzy:

  1. praca jest przepiękna! cudnie się te naklejki wkomponowały.
    nie mogę sobie odpuścić wyzwania ponieważ:
    a) mam całą szufladę pocztowych dobroci;
    b) jestem fanką idei;
    c) jestem waszą fanką. :)

    a czy to powinno być LO czy można po mojemu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. forma absolutnie dowolna, byle papierowa. i byle zwalało z nóg.

      Usuń
    2. ten ostatni warunek deczko onieśmiela. ;)

      Usuń
    3. ehehehehe :) chyba akurat Ty nie powinnaś się o to martwić :)

      Usuń
  2. Wspaniały pomysł dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o wow ale świetny i praca i rewelacyjny pomysł !!!!zanim do Was dzisiaj zaglądnęłam, zdążyłam już rano być na poczcie :)no i oczywiście zawsze i wszędzie rozglądam się za czymś co mi się przyda w tworzeniu;)często robię rundki po rożnych instytucjach typu poczta,przychodnie,apteki,banki itp!! skarby można upolować na papierowych ulotkach :)dzisiaj wróciłam z pełna reklamówka do domu :))

    wiec z tych łupów pocztowych trzeba koniecznie cosik zrobić :))


    A teraz z innej beczki dziewczyny wrzuciłam kilka dni temu do galerii na Flickr moja prace i jej tam nie widzę :(nie wiem o co cho..???


    Pozdrawiam twórczo melisa :)

    http://decoartmelisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, Meliso, nie mam pojęcia czemu nie ma tam pracy. Nie widziałyśmy jej w ogóle, więc może była jakoś w międzyczasie. Spróbuj może wrzucić ją ponownie?

      no i koniecznie wyklej coś pocztowego, czekamy :)

      Usuń
  4. u mnie na poczcie nie ma naklejek priorytetowych tylko pieczątki:(

    OdpowiedzUsuń
  5. No może nawet spróuję.. kto wie, kto wie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ja dobrze zrozumiałam,robię prace i codziennie pod postem wklejam link z tą samą pracą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie, wystarczy wkleić tylko raz :)
      program sam codziennie pokazuje wszystkie zgłoszone na wyzwanie prace.

      Usuń
  7. Świetny pomysł. Może znajdę chwilę, pomyślę, pokombinuję i spróbuję. :-)
    Pozdrowionka dla utalentowanych Babeczek!!
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ te priorytety dają po oczach! Czad!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pod wieloma względami to nasz pierwszy raz. Pierwszy komentarz, dlatego witamy się przy tej okazji z wszystkimi SERDECZNIE!!! Stawiamy swoje pierwsze kroki na swoim blogu... to nasze pierwsze wyzwanie. Cała świetlica Dziupla pozdrawia i rozsyła uśmiechy (priorytetowo) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witamy! cieszymy się że debiutujecie w naszym wyzwaniu. przesyłamy uśmiechy :)

      Usuń