sobota, 30 marca 2013

[Użyj to!] Druknij to!

Której z nas nie wzruszają nowe kolekcje scrapowych cudeniek? Kilka razy w roku firmy wypuszczają nowe wzory, które zazwyczaj chwytają za serce i nie chcą puścić. Ech, żeby jeszcze tylko budżet był z gumy i rozciągał się zawsze wtedy, gdy widzimy coś inspirującego. Na szczęście nieprawdą jest, że nie ma nic za darmo. Internet pełny jest wspaniałych wzorów, które możecie po prostu wydrukować i legalnie wykorzystywać w swoich pracach. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce "free printables", a na pewno znajdziecie całe mnóstwo świetnych rzeczy.
Ponieważ już jutro Wielkanoc, która przypominać będzie raczej Boże Narodzenie, to mamy dla Was prezent. Nasz wielkanocny zajączek, przezdolna Antilight, przygotowała specjalnie dla czytelników Przyklej To! zestaw bardzo uniwersalnych kart, które możecie wykorzystać w swoich scrapowych pracach. Kasia zrobiła też piękną pracę z ich wykorzystaniem. Ale oddajmy głos autorce:


Znacie to uczucie, kiedy widzicie te wszystkie boskie dodatki do scrapbookingu na zagranicznych stronach i już nawet jesteście w stanie wydać swoje zaoszczędzone pieniądze, gdy powala was koszt wysyłki? Albo w ogóle nie macie oszczędności i tylko ślinicie się do zagranicznych blogów, gdzie szczęśliwe projektantki pławią się w kolorowych kartach, naklejkach i tagach? Ja niestety tak mam. Ale od czego są internet albo własne umiejętności. W internecie można znaleźć dużo darmowych dodatków, które śmiało można używać na scrapach. A jeśli ktoś radzi sobie z obsługą programów graficznych, może takie dodatki zrobić samodzielnie. Tak właśnie zrobiłam ja. 
Przygotowałam dla was zestaw prostych kart i tagów, na tyle neutralnych, że można je użyć w wielu rodzajach prac. Nadają się na scrapy, a także do project life.


Wystarczy tylko kliknąć w link i ściągnąć plik, wydrukować na grubszym papierze (ja dla ciekawszego efektu użyłam papieru ze szkicownika), wyciąć i używać. Oto jak wplotłam takie printable w scrapbookingową pracę.



 
Chciałabym jeszcze tylko dodać, że praca jest liftem pracy Magdy M., która jest mi ostatnio wielką inspiracją :)
A tak printabli użyła Ulietta.



Mam nadzieję, że polubicie moje printable. Buziole :)
Anti

Dziękujemy Kasi, dla której żadna kreatywna technika nie ma tajemnic, za ten piękny projekt. Mamy nadzieję, że przypadną Wam to gustu te karty i wykorzystacie je w swoich pracach. Chwalcie się efektami w komentarzach i oczywiście w naszej flickrowej galerii. 
A ponieważ, jak już wspominałyśmy, internet pełen jest niesamowitych, darmowych wzorów, polecamy Wam kilka z nich. Zapewniamy, znajdziecie całe tony równie pięknych projektów.


Mamy nadzieję, że każda z Was znajdzie coś darmowego dla siebie. Dla ciekawszego efektu możecie spróbować wydrukować coś na kalce albo folii. Efekt na pewno będzie wyjątkowy.

A tymczasem cała ekipa Przyklej to! ściska Was bardzo świątecznie i ciepłymi myślami roztapia zimę. Nie dajcie się złej pogodzie ani zmianie czasu! Widzimy się z powrotem w świąteczny poniedziałek.

6 komentarzy:

  1. Ulietta, LOWE Cię!!! bosko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczęta, pieknie! zachwyciłyście mnie z rana. mam ochotę zrobic scrapa ale muszę jechać w droge. Damn!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne! :D Na pewno nie raz je wykorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję Anti za piękne karty!!

    OdpowiedzUsuń
  5. freebisów używam praktycznie od początku, bo i papiery i grafiki na razie nie na moją kieszeń, a mam dobrą drukarkę i kupiłam ryzę bardzo dobrego papieru (nie wiem czy mogę podać nazwę - najwyżej wytniecie) - "mondi", o gramaturze 200, świetnie wychodzą wydruki. Pozdrawiam zimowo-wiosennie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne grafiki! I te wykonane przez Antilight i te z linków:)
    Gdyby jeszcze drukarka chciała współpracować..;)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń